Jeugdploeg werkt voor Stichting Loes

07-12-2016

Alweer ruim 3 jaar geleden doneerde Kwekerij Willemsen-weijs uit Gendt ons een prachtig bedrag. Toen een van de eerste donateurs van Stichting Loes, nu meer dan 3 jaar later denken ze weer aan ons! We ontvingen onderstaand bericht:

Dit jaar heeft onze jeugdploeg weer hard gewerkt; de ploeg die we nu aan het werk hebben vinden dat jullie goede dingen doen en willen daar graag een steentje aan bijdragen. We maken 550 euro over naar de stichting! Succes met jullie activiteiten!
Mvg, Sietske Weijs namens onze jeugdmedewerkers.

Bedankt harde werkers!

We kregen vorige week een mailtje binnen waar we weer even stijl van achterover sloegen. Tuurlijk, we zijn een stichting en hopen aan te spreken bij mensen zodat ze ons willen steunen. Maar het blijft toch een beetje onwerkelijk als er een groep onbekende mensen geld doneert aan Stichting Loes.

We kregen namelijk een berichtje van Kwekerij Willemsen-weijs uit Gendt. De jeugdploeg van de kwekerij werkt elk jaar een zaterdag voor een goed doel. En dit jaar deden ze dat voor ons! Ze vonden het een prachtidee dat hun verdiende geld gebruikt zou worden om leeftijdsgenootjes een steuntje in de rug te geven. Het sprak ze aan, en daarom doneert dit toffe team €605,50(!) aan Stichting Loes!

Ontzettend bedankt jeugdploeg van kwekerij Willemsen-Weijs!