Wens voor Sanne en Louise

22-07-2017

Sanne & Louise zijn 2 puber meiden in de bloei van hun leven. Helaas hebben ze al veel tegenslagen moeten verwerken, zowel binnen hun gezin als met hun eigen gezondheid. Hoog tijd om de meiden eens letterlijk en figuurlijk in het zonnetje te zetten dacht hun moeder! Dat zonnetje was er, wat was het een mooie, onvergetelijke dag in juli.

We hebben Sanne en Louise op vrijdagavond al samen met hun moeder naar de Veluwe gestuurd om daar te overnachten in super gave bed and breakfast Mollenvlied midden in de natuur. Dit is namelijk waar de meiden alle twee enorm van houden: Lekker buiten in het bos zijn! Wat de meiden niet wisten is dat het nog een weekend vol verassingen ging worden.

Na een lekker ontbijtje de volgende ochtend in de zon begonnen we aan de eerste activiteit; grimeren. Sanne is gek op het programma Face Off, hierin worden mensen onherkenbaar geschminkt. Wij hebben hier onze eigen versie van gemaakt en Sanne mocht haar zus Louise gaan grimeren! Uiteraard niet zonder goede begeleiding van Wendy Kemperman en Wietske van der Sterren van WieWeschminken. Louise veranderde langzaam in een levensechte Faun. We zijn het bos in gedoken en hebben een aantal mooie foto’s gemaakt van Louise. Het eindresultaat was prachtig en de grime skills van Sanne zijn enorm gegroeid!

Na een lekkere lunch was het tijd voor iets actiefs. Omdat Louise helemaal weg is van de film The Hungergames en het hoofdpersonage Katniss organiseerde we op het terrein bij B&B Mollenvlied een heuse boogschietworkshop! Vooral Louise bleek een natuurtalent en schoot er flink op los. De boogschietworkshop was georganiseerd door Bas Rovers van B2B Adventure.

Omdat de meiden thuis graag veganistisch eten, maar er nog niet genoeg vanaf weten hebben wij als afsluiter een kookworkshop georganiseerd volledig verzorgd door een veganistische blogster. Tijdens de workshop hebben ze een heerlijk 3 gangen diner gemaakt en tips en trucks gekregen om ook thuis lekker veganistisch te koken. Dit was een mooie afsluiting van de dag!

Moe maar zeker voldaan gingen de meiden op huis aan. Waar nog een laatste verrassing op ze stond te wachten! In de tijd dat ze op de Veluwe waren heeft team 2 van Stichting Loes beide slaapkamers van de meiden onder handen genomen. Aangezien ze hier beide veel tijd in door brengen was het een wens van de hun moeder om hier twee fijne plekken van te maken. Beide kamers zijn omgetoverd in de stijl van het bos en mysterie. Met mooie accessoires, nieuwe dekbedden en prachtig fotobehang van Jeurissen Wonen zijn de kamers getransformeerd naar twee heerlijke ruimtes.

De volgende mensen willen we graag bedanken voor het meewerken aan deze onvergetelijke wens voor Sanne & Louise:

Marijke Tonus van B&B Mollenvlied in Vaassen, Bas Rovers van B2B Adventure voor het organiseren van de boogschietworkshop, Wendy en Wietske van WieWeSchminken en Wilbert Jeurissen van Jeurissen Wonen.

Kijk voor meer foto's op onze facebook!