Stadsquiz Huissen 2015 verrast ons!

06-11-2015

Ook dit jaar organiseerde de Rotary Arnhem Huissen weer een bijzonder leuke Stadsquiz. Voor degene die niet bekend zijn met de Stadsquiz, lees hier ons verhaal van vorig jaar!

Uiteraard speelden ook wij weer mee, om te strijden voor de titel 'Slimste Team van Huissen' én om een mooi bedrag te winnen voor De Klup Over Betuwe.

Dit laatste is zeker gelukt, maar niet alleen won De Klup een bijzondermooi bedrag. Ook wij vielen onverwacht in de prijzen, en dat kwam volledig uit de lucht vallen. Omdat een groot aantal van de deelnemende teams Stichting Loes had gekozen als goed doel, heeft de Rotary besloten de hoofdprijs de verdelen. Zowel De Klup als Stichting Loes kreeg een bedrag van 2597,35.

We willen de Rotary en alle sponsoren van de Stadsquiz wederom bedanken voor deze bijzonder gulle donatie! Hier gaan we prachtige wensen mee vervullen.