Een surprise party voor Lana!

05-07-2013

Vorig jaar oktober kreeg Lana Stekhuizen (24) te horen dat ze ziek was, ernstig ziek. De artsen hadden acute leukemie ontdekt. Haar onbezorgde leven stond van het ene op het andere moment op z’n kop. Nu, bijna een jaar later heeft Lana een groot deel van haar ziekte overwonnen maar dit betekend helaas nog niet dat ze er voor altijd vanaf is.

Tijdens Huissen bij Kaarslicht 2012 kregen we een wens binnen voor Lana. Haar vriendin Tara vroeg zich af of Stichting Loes er voor zou kunnen zorgen dat Lana samen met haar familie en vrienden een mooie avond kon krijgen. Het bestuur van Stichting Loes was het er al gauw over eens dat dit een mooie wens was om uit voeren.

En vrijdag 5 juli 2013 was het zo ver, de wens ging in vervulling. Lana wist van niks, zogenaamd had ze van Tara een schoonheidsbehandeling gekregen en mocht ze een leuke outfit gaan shoppen. S'avonds zouden ze samen een hapje gaan eten om daarna door te rollen naar een 'feest'. Natuurlijk was dit allemaal deel van ons plan want ondertussen stonden wij met een grote touringcar in Groesbeek om alle vrienden en familie van Lana op te pikken en mee te nemen naar Kabels in Oosterbeek waar de supriseparty plaatsvond.

Om 8 uur kwam Lana totaal verrast aan bij Kabels en na een uitbundig ontvangst kon het feest echt beginnen. De avond was compleet; het weer was prachtig, er draaide een goeie dj, hapjes en drankjes werden geserveerd en later op de avond werd er nog een dansje gewaagd. Het was een groot succes, iedereen genoot en met name Lana!

“Vorig jaar oktober stortte mijn wereld in maar mijn familie en vrienden hebben altijd voor mij klaar gestaan. Zonder mijn weten hebben ze een GIGANTISCHE surprise party kunnen organiseren die mogelijk is gemaakt door Stichting Loes, wat een verrassing! Ik heb een onvergetelijke avond gehad, het was een geweldig feest. Super bedankt Stichting Loes, jullie zijn toppertjes!”
Lana Stekhuizen

We willen de volgende donateurs bedanken voor het meewerken aan de wens voor Lana: Skyfly voor het aanleveren van een super dj! Huidsverzorgingsinstituut Bjoetie4u in Groesbeek voor de heerlijke schoonheidsbehandeling en make up en de Buitenpoort Catering voor de locatie en alle hapjes en drankjes!

Kijk voor meer foto's op onze Facebook!