Fotomodel voor een dag!

17-10-2015

Malissa had een droom, een hartewens. En klopte daarom bij ons aan!

Malissa is 18 jaar, heeft twee zusjes van 8 en 10 en een lieve papa en mama. Ze zijn een hecht gezin.
Toen Malissa 6 jaar was is bij haar het Syndroom van Turner geconstateerd, een chromosoomafwijking. Tot 2010 ging alles eigenlijk best goed, maar vanaf dat moment kwam Malissa in een nare achtbaan. De ene na de andere complicatie trad op, ze had een ontstoken hartzakje. De oorzaak was moeilijk te achterhalen, maar er werd een aantal keer gevreesd voor haar leven. De dokters denken nu aan een auto-immuunziekte in combinatie met een stofwisselingsziekte. Kortom, het blijft onzeker.

Om de nare tijd die ze achter zich hebben liggen even te kunnen vergeten had Malissa een mooie hartewens.
Maar aangezien wij een kleine stichting zijn kunnen we helaas niet iedere hartewens in vervulling brengen. Zo ook niet die van Malissa. We zijn daarom op zoek gegaan naar een andere verrassing.

We organiseerde 17 oktober een fotoshoot voor Malissa en haar gezin!

De fotoshoot vond plaats bij Jamie Stoffels fotografie. Malissa, haar ouders en zusjes hadden van te voren haar, makeup en styling ondergaan, ze zagen er prachtig uit. Aangezien Malissa eindelijk van haar zware medicijn af was straalde ze. Er zijn die middag foto's gemaakt van de 5 samen, maar ook van Malissa en haar zusjes, en Malissa en haar ouders. Ze waren erg open en gezellig. Er werd veel gelachen en gekletst.

Bedankt Malissa voor deze gezellige middag! We hebben je hartewens niet kunnen vervullen maar hopelijk heeft de fotoshoot je een bijzondere middag gegeven. We wensen je heel veel geluk en gezondheid voor de toekomst.